Testo canzone Malammore di Franco Ricciardi

Video ufficiale della canzone da ascoltare Malammore di Franco Ricciardi.



Testo della canzone Malammore di Franco Ricciardi.


Chella e' 'nu veleno ca si' vo m'accire
core ca nun ride e nun me fa campà
tene l'uocchie nire comme 'o cielo scuro
core ca nun giura e nun me vò pensà
e io moro moro moro moro
moro moro moro moro

sient chillo addore a roppe che ha chiuvute
chello e' nu pensier che nun m'aggia fà
ma si scenne a notte già mancat nata
comme a na mariola gira p'a città
e io moro moro moro moro
moro moro moro moro

core ca nun ride core ca nun giura
ma chistu dulore e' doce doce doce doce doce
uocchie ca nun vede core ca nun crede
ma 'stu malammore e doce doce doce doce

saglie nciel e doppe scenne nfunnn o mare
de sta vocca rossa nun t'annammurà
chell te fà ben e pò te fa' assaje male
s'ha pijat l'anm e nun ma vo ra
e io moro moro moro moro moro
moro moro moro moro

'Sta musicA rasenta 'o rummore scattaje in me n'interruttore ca s'e' rutto ora
t' aggio itto trattame comme ommo nun conta 'a foto 'ngoppa 'o cummò
ingrata guarda a che grado 'e cottura stong
parlo sule je cu 'o muro addirittura cu 'e ritratti int' e pitture
m' he fatto na fattura m' he fatt na frattura ca nun se sana cchiu'
e' malammore, cape rasate, catene d' oro e ancora
me serve 'stu dolore voglio stà fore
me serve chistu sale voglio stà male e malammore e malammore e malammore.

Nessun commento: